MIDALU

Další metou pro společnost byl vývoj a výroba motocyklu o velkém objemu, který se od ostatních bude lišit a bude osazen tím nejlepším, co doba nabízí. Psal se rok 2000 a svou inspiraci hledal tým na výstavách po celé Evropě. Počátek realizace byl o několik let později, když v roce 2005 začal konstruktér Oldřich Kreuz navrhovat šestiválcový motor. Již za tři roky, v roce 2008, byl veřejnosti představen prototyp motoru FGR 2500 V6. V následujícím roce začal vývoj a výroba podvozku motocyklu FGR MIDALU. Prototyp motocyklu byl dokončen na sklonku roku 2010 a na jaře 2011 byl představen veřejnosti. Od roku 2012 probíhá dokončování vývoje motocyklu, zkoušky motorů ve vlastní motorové zkušebně a také byla najeta spousta testovacích kilometrů. Za tu dobu prošel motocykl řadou úprav ať už technických, či vizuálních.

V roce 2016 byla dokončena a představena prodejní verze motocyklu, který oproti prototypu zaznamenal řadu změn. Veřejnosti byl motocykl poprvé představen v říjnu 2016 na výstavě INTERMOT v Německu. Současně byl spuštěn objednávkový systém na prodej prvních kusů nulté série motocyklů.
 

Více o tomto projektu naleznete na webových stránkách www.midalu.cz

 

Časová osa

2005 – začátek vývoje motoru 2500 V6

2008 – představení prototypu motoru 2500 V6

2011 – představení prototypu motocyklu MIDALU

2016 – představení prodejní verze motocyklu MIDALU

2018 – naplánování dokončení nulté série motocyklu MIDALU